Керівник ПАТ Кеніз зробив селфі з Порошенком (фото) Колектив НГВУ ДТП у Надвірній: головний лікар Надвірнянської лікарні в‘їхав в Нафтовики Надвірнянщини пікетували Кабмін (фото) ПАТ ТАРАС ЗІНЯК: Отримуємо якісні послуги чи викликаємо слюсара за пляшку Впіймали невловимого злодія, який півроку обкрадав надвірнянців ДТП: на трасі Івано-Франківськ-Надвірна зіткнулися Влада визначила, які дороги ремонтуватимуть у 2017 році (фото) Пара з Надвірнянщини стала переможцем шоу Дерев‘янко має більше десятка мільйонів доларів, багато євро, гривень і нерухомості Розбій в Надвірній вчинили четверо осіб у масках з револьвером і кийками СБУ викрила на хабарництві заступника керівника Надвірнянської прокуратури (фото) НАДВІРНА З ВИСОТИ ПТАШИНОГО ПОЛЬОТУ - 1500 МЕТРІВ (ФОТО + ВІДЕО) Сім‘я Олександра Кеніза, незважаючи на кризу та війну, подорожує світом Куди поділися мільйони народного депутата України Юрія Дерев‘янко? Надвірнянка через інтернет Оля Фреймут завітала на Надвірнянщину перевірити шкільну їдальню (фото+відео) Герої весілля в

Українська правда

Оля Фреймут завітала на Надвірнянщину перевірити шкільну їдальню (фото+відео)

Як раніше інформувала "Надвірнянська правда", сьогодні на терени Надвірнянщини завітав центральний телеканал України "1+1" з телепрограмою "Інспектор Фреймут". Приводом візиту став лист дописувачки з Надвірнянщини Тетяни Ковалюк, яка звернулася з проханням на сайті телепередачі "Ревізор" і запросила Ольгу Фреймут перевірити їдальню Пнівської школи. Після публікації вказаного листа на сайті "Надвірнянська правда" Надвірнянська РДА терміново відреагувала на статтю - створила комісію і провела перевірку.

Як інспектувала їдальню Пнівської ЗОШ інпектор Ольга Фреймут дивіться незабаром на телеканалі "1+1".

Додати коментар

Захисний код
Оновити

Коментарі  

 
+2 #98 гість 27.11.2015, 19:34
сьогодні була Алла Пас з повторною перевіркою....п рацівники їдальні були попереджені заздалегіть.
Цитата
 
 
+3 #97 Непідкупний 12.05.2015, 20:52
Нарешті , я думав ви вже пропали ! Бачив передачу дальше , вона була в зоні АТО і там навіть не продегустувавши страви дала відзнаку , чому ? Адже смак страви , та чи багата вона на поживні речони є одним з важливих факторів для того , щоб дати відзнаку .
Цитата
 
 
-1 #96 Гість 08.05.2015, 18:31
Цитую Непідкупний:
Перш ніж дати відзнаку Фреймут повинна була продегустувати страви. Можливо вона боялася об'їсти учнів чи дані страви невідповідали" високим" критеріям оцінки інспектора .

отрути вона мала поїсти чи що?
Цитата
 
 
+1 #95 Вікторія 03.05.2015, 13:22
Перевірте будь-ласка Ліцей #24, у м. Житомир)
Цитата
 
 
+1 #94 ОЛЕКСАНДР 30.04.2015, 23:24
провірте 10 школу і11школу
БУДЬЛАСКА!
Цитата
 
 
0 #93 Непідкупний 22.04.2015, 14:01
Перш ніж дати відзнаку Фреймут повинна була продегустувати страви. Можливо вона боялася об'їсти учнів чи дані страви невідповідали" високим" критеріям оцінки інспектора .
Цитата
 
 
+2 #92 Непідкупний 22.04.2015, 00:45
Ого , несподівано , приємно , що ще є люди які вміють розмірковувати логічнота незалежно. Дякую ,що ви маєте власну думку . Стосовно Артемівська, голубці при теперишніх цінах на рис , та капусту якось мало віриться ,що вони вкладаються у виділену суму коштів , яка виділяється на харчування !
Цитата
 
 
+2 #91 Коля 21.04.2015, 22:29
)))))))) гість Микола Янович у вас нема нема взагалі сірої речовини в голові не знаю чи від батьків не передалась чи від пророди , а тепер по темі отруту ( в мене троє дітей) ми дома також від мишей ставимо тому що нічого інше не допомагає є отрута яку можна використовувати в домашніх умовах щоб ви знали а налисники взяли з холодильника а не з тарілки дитини це просто фреймут вміє так подати Артемівськ де диретор з начосами і манікюрами ніби вона так на роботу ходитьздибає зразу біля заднього входу я читав у фейсбуку там ніхто не вірить в ту ревізію
Цитата
 
 
+2 #90 Непідкупний 21.04.2015, 20:22
Мені дуже прємно , що я переписуюся з високоосвіченою людиною, яка володіє знаннями з : біології , анатомії та зоології . Нажаль мені не судилося стати ні медиком ні ветлікарем !
Цитата
 
 
+4 #89 Непідкупний 21.04.2015, 20:13
Стосовно вище переліченого-зг ідний . Знайдіть людину , яка б спонсорувала рукавички, тоді персонал змінюватиме їх через кожних 15хв . В якому закладі дитячого хачування дотримуються вище перелічених вимог ? Назвіть, я з задоволенням там буду харчуватися !
Цитата
 
 
+2 #88 Грім 21.04.2015, 10:13
Непідкупний, Олійник не знімав, що було на кухні, Але Фреймут зняла і показала. Показала зіпліснявілі продукти, які старанно зберігаються у холодильнику. З якою метою зберігається спорчена їжа? Показала і отруту розкидану біля цукру та муки? А ви, зберігаєте у дома у холодильнику спорчену їжу, гнилу їжу? А пліснява це грибкова цвіль, яка розноситься на всі продукти, які є поряд і з цими продуктами потрапляє в організм дитини. Розписати наслідки попадання грибка в організм дитини? Як пліснявіють внутрішні органи людини? Картина страшна! Ви б зготували в дома для себе вареники з муки по якій миші рознесли отруту? Чи засолодили б собі чай цукром з отрутою? І не тільки з отрутою, а й з мишачими какашками, а ще миші пісяють. Вам смакує така приправа до їжі? Ви знаєте, що таке фекалійні бактерії? Залишаються на руках після походу в туалет. Вони водою і милом не змиваються.(Я промовчу про інші бактерії). Тому працівники кухні зобов"язані працювати в одноразових рукавичка, які міняються кожні 30хв. Я не побачв рукавичок у працівникі. А чому працівники без форми? У верхньому одязі (берет), в якому ходять по вулиці. На одяг потрапляє інфекція (той же туберкульоз) і це з одягу потрапляє на руки, і на їжу. Наслідки від споживання зараженої їжі плачевні! І накінець, мужичок, що тікав від Фреймут, у верхньому одязі, без санітарної, що це таке? Це неприпустимо. У Пньові не їдальня, а кунст камера!! Це я вам кажу, як медик!
Цитата
 
 
-1 #87 Непідкупний 20.04.2015, 10:49
Серед вище перелічених аватарів нічого спільного з моєю персоною не має - це все жінки , дівчата .Пояснюю " топому" фізика - підручник почитай , зроби висновки . Ти нормальнально читаєш , розумієш українську? "Сам "пасматрі пірідачу" не одну, а декілька і ти побачиш , що вона користується своєю міні лабораторією ".

Запитання чим відрізняється одна передача від декілька ?

Бодя Олійник не знімав , що було в кухні і через це ви не маєте можливості зробити відповідні висновки !
Цитата
 
 
-4 #86 Гість 20.04.2015, 00:06
Цитую Непідкупний:
Моє шанування, Микола Янович, мене коментує- неочікувано Стосовно вище перелічених ніків , це мене не стосується вони всі жіночого роду , зверни на це увагу . Сам "пасматрі пірідачу" не одну, а декілька і ти побачиш , що вона користується своєю міні лабораторією . Сіра маса в моїй голові - відсутня , так бо там знаходиться сіра речовина . Почитай фізику (шкільний курс) будеш знати чим відрізняється маса від речовини !

Канешна размічтався, мікола яновіч буде тебе цитіровать неуча. Стасовна аватаров:
Непідкупний 19.04.2015, 23:05 "...а декілька і ти побачиш , що вона користується своєю міні лабораторією ..."
НЕНАВИДЖУ ІІ 18.04.2015, 23:46 "... Мені соромно, що такі скоти , як вона можуть паплюжити наше село! ..."
односельчанка 18.04.2015, 19:01 "... вже слава БОГУ майже вісім років і цих людей , що працюють , я не можу обзивати ..."
учні Пнівської школи 17.04.2015, 15:20 "... для прання білизни , а зокрема пральними порошками ..."
Вніманіє вапрос, што спілнаго у цих аватаров га? Іщо раз напішу сматрі ВНЕМАТЕЛЬНО пірідачу спорчіні налісники є, отрута для мішей є, місічкі є, пра лабараторію вісновкі зробіш сам да. Ну ти разтолкуй топому, шо такоє у фізици маса і речовина і чим она розница, как говорится век жіві век учісь.
Цитата
 
 
-3 #85 Непідкупний 19.04.2015, 23:05
Моє шанування, Микола Янович, мене коментує- неочікувано Стосовно вище перелічених ніків , це мене не стосується вони всі жіночого роду , зверни на це увагу . Сам "пасматрі пірідачу" не одну, а декілька і ти побачиш , що вона користується своєю міні лабораторією . Сіра маса в моїй голові - відсутня , так бо там знаходиться сіра речовина . Почитай фізику (шкільний курс) будеш знати чим відрізняється маса від речовини !
Цитата
 
 
0 #84 Гість 19.04.2015, 21:18
Цитую Непідкупний:
Шановна , чи шановний, мені приємно , що мій відгук набрав такого резонансу .Подивися передачу "Інспектор Фреймут" і ти побачиш якою міні лабораторією вона користується ! Стосовно свині і довбня , твоя думка для мене не показник , а те що я непідкупний і маю власну думку, яка незалежить від сірої маси - факт.

Тралюга ти остатная, була іра, таня, односельчанка, НЕНАВИДЖУ ІІ, Сусідка тані ковалюк чесно, Свідок тепір Непідкупний і вазмі пасматрі пірідачу, спорчіні налісники є, отрута для мішей є, місічкі є, яка н..й лабораторія, ета показник чи не, а сіра маса в мазгу у тебє відсютня - ета факт, спору нет.
Цитата
 
 
-2 #83 Непідкупний 19.04.2015, 20:38
Шановна , чи шановний, мені приємно , що мій відгук набрав такого резонансу .Подивися передачу "Інспектор Фреймут" і ти побачиш якою міні лабораторією вона користується ! Стосовно свині і довбня , твоя думка для мене не показник , а те що я непідкупний і маю власну думку, яка незалежить від сірої маси - факт.
Цитата
 
 
+1 #82 Гість 19.04.2015, 16:24
Цитую Непідкупний:
Шановна ,"Незалежна", я сам харчувався у цій їдальні - живий . Стосовно" дітей труять", то я не чув про масові отруєння , а те , що діти наїдяться чіпсів , сухариків і потім кажуть , що отруїлися в їдальні ,це вже інше питання . Чому ж не показали в ефірі заміри сучасної лабораторії, яка підтвердила чистоту. Стосовно того , що били дітей в школі , це все лишилося в 90-х і зараз вчитель немає права на дитину навіть голос підвищити . Коцькова в деякі мірі неправа, що взяла дитину за руку,але робити з неї "монстра" - не правильно. Коментуйте , звертайтесь ! Чекаю !

Ти свиня непідкупна, ще нехватало масових отруєнь, ака н...й лабораторія перевіряє чистоту довбню?
Цитата
 
 
0 #81 Гість 19.04.2015, 16:20
Цитую НЕНАВИДЖУ ІІ:
Ця так звана ТЕТЯНА КОВАЛЮК на одному з весіль гуляла так,що мій чоловік забув ,що я існую на тому весілі!!!! Люди добрі з великою повагою звертаюся до ВАС, ця жінка ледь нерозбила мою сім ю!!!! Мені соромно, що такі скоти , як вона можуть паплюжити наше село! Вона опозорила не тільки працівників з ідальні,але всІх нас! ГНАТИ СТЕРВУ ІЗ СЕЛА!!!!!

А шо за весілє було?
Цитата
 
 
-7 #80 НЕНАВИДЖУ ІІ 18.04.2015, 23:46
Ця так звана ТЕТЯНА КОВАЛЮК на одному з весіль гуляла так,що мій чоловік забув ,що я існую на тому весілі!!!! Люди добрі з великою повагою звертаюся до ВАС, ця жінка ледь нерозбила мою сім ю!!!! Мені соромно, що такі скоти , як вона можуть паплюжити наше село! Вона опозорила не тільки працівників з ідальні,але всІх нас! ГНАТИ СТЕРВУ ІЗ СЕЛА!!!!!
Цитата
 
 
-5 #79 односельчанка 18.04.2015, 19:01
Так, дійсно в мене двоє дітей годуються в цій школі і ніякого отруєння в них не було вже слава БОГУ майже вісім років і цих людей , що працюють , я не можу обзивати !!!!! ШАНОВНІ БАТЬКИ ...ВАШІ ДІТИ КУПУЮТЬ МІВІНУ І ІДЯТЬ СУХОЮ! ЗВЕРНІТ УВАГУ!!!!
Цитата
 
 
-8 #78 Непідкупний 18.04.2015, 14:31
Шановна ,"Незалежна", я сам харчувався у цій їдальні - живий . Стосовно" дітей труять", то я не чув про масові отруєння , а те , що діти наїдяться чіпсів , сухариків і потім кажуть , що отруїлися в їдальні ,це вже інше питання . Чому ж не показали в ефірі заміри сучасної лабораторії, яка підтвердила чистоту. Стосовно того , що били дітей в школі , це все лишилося в 90-х і зараз вчитель немає права на дитину навіть голос підвищити . Коцькова в деякі мірі неправа, що взяла дитину за руку,але робити з неї "монстра" - не правильно. Коментуйте , звертайтесь ! Чекаю !
Цитата
 
 
+2 #77 Незалежна 17.04.2015, 14:53
Цитую Непідкупний:
Цитую Наталка:
"Широкі, поважні газдині" , Завїдальні Оксано, працівники їдальні, ви позор с. Пнів! Ви зганьбили своє село! Вам тут не місце! Ви годували спорченими продкуктими дітей, дітей своїх односельчан! Як вам не соромно? Ви зганьбилися! Гішого позору село ще не знало! Ганьба вам! Ганьба! Ви нелюди! Позор Коцьковій! Вана ще мене вчила, то її ніхто не поважав! Ви купка люду, що немають лиця! Ганьба вам!

Наталко , слідкуй за граматикою !Ганьба тобі ! Здається не дитина , а робиш помилки !!! Тобі потрібно дорости хоча б до рівня адекватної людини . Повитирай соплі перш ніж судити і гадити ВЧИТЕЛІВ і ПЕРСОНАЛ їдальні !
Ви знаєте, що тут справа не у граматиці, а у тому, що дітей труять, як мишей!!! Ви б хотіли, щоб вашу дитину отрутою та гнилими продуктами годували??? Ви б хотіли, щоб вчителі били вашу дитину??? Має бути порядок!!! А у Пнівській їдальні його не має!!! І вчителька не гідно себе повела!!! А цьому ГАНЬБА!!!
Цитата
 
 
+1 #76 пасічнянська 16.04.2015, 12:46
ольга фреймот прошу приїхати в село пасічна місто надвірна область івано франківсь отруїлосі масу дітей прошу приїхати
Цитата
 
 
-5 #75 Непідкупний 15.04.2015, 20:46
Цитую Наталка:
"Широкі, поважні газдині" , Завїдальні Оксано, працівники їдальні, ви позор с. Пнів! Ви зганьбили своє село! Вам тут не місце! Ви годували спорченими продкуктими дітей, дітей своїх односельчан! Як вам не соромно? Ви зганьбилися! Гішого позору село ще не знало! Ганьба вам! Ганьба! Ви нелюди! Позор Коцьковій! Вана ще мене вчила, то її ніхто не поважав! Ви купка люду, що немають лиця! Ганьба вам!

Наталко , слідкуй за граматикою !Ганьба тобі ! Здається не дитина , а робиш помилки !!! Тобі потрібно дорости хоча б до рівня адекватної людини . Повитирай соплі перш ніж судити і гадити ВЧИТЕЛІВ і ПЕРСОНАЛ їдальні !
Цитата
 
 
+1 #74 Іван 15.04.2015, 17:22
Привіт,я попрошу перевірити школу №18 на Тернопільщині я в картоплі найшов маленький кусок дроту.Котлети,б лінчики,відбивн і,подають рукою.
І в деяких порціях діти находять волосинку.
Цитата
 
 
+7 #73 Надвірнянець 14.04.2015, 09:24
Я тепер збирався на роботу і дивився "Сніданок з 1+1" і якрас показували Пнівську їдальню, і відео, яке переглянуло 45.000 людей, і всі, всі коментарі з обуренням, тому що таке харчування і ставлення до дітей лякає. І одна дівчина правильно написала, що в Артемівську працівники їдальні молодці, під обстрілами дбають про діток, а у Пньові розвели гидоту, позор таким особам. Від себе додам, що Фреймут сказала, що у Пньові дітей годують не професіонали, не поварі. У мене питання, як таке можливо? Як не поварі могли виграти тендер? На які й підставі? Тут, все має перевірити прокуратура.
Цитата
 
 
+11 #72 Гість 11.04.2015, 15:25
Таких треба гнати! Позор! Такий бруд і отрута на кухні. Це не допустимо!
Цитата
 
 
+2 #71 Василій Ткачук 10.04.2015, 12:56
Доброго дня.Дуже прошу приїхати в село Пасічна щоб перевірити Загально Освітню Школу.Недавно отруїлось двоє дітей,брудний посуд і халатність персоналу!!!
Цитата
 
 
0 #70 Андрій Білий 10.04.2015, 12:53
Привіт просить все село Пасічна! Перевірити Загально Освітню Школу 1-3 ступенів. Батьки Скаржаться на погане харчування, халатність вчетелів . Буду вдячний!!!
Цитата
 
 
0 #69 Ігор Музика 10.04.2015, 12:52
Добрий день! Перевірте будь-ласка Загально Освітню Школу села Пасічна!!! Івано-Франківсь ка область, Надвірнянського району . Багато дітей жаліються на погану їжу!!! І ще жорстоке ставлення вчителів до дітей!!!
Цитата
 
 
+17 #68 Орися 09.04.2015, 12:28
Це просто слів не має. Треба тих так званих "поварів"
гнати геть з їдальні. Отією шваброю, що мили підлогу, як Фреймут прийшла. По селу прогнати, коридором ганьби. Так спаплюжити своє село. Це як треба зневажати своїх людей, щоб у свому селі дітей годувати відходами? У вас совість є?
Цитата
 
 
+12 #67 Гість 09.04.2015, 12:00
З такими працівникам як у їдальні Пнівської школи нам далеко до Європи.
Як вам не соромно? Та ви погляньте у Донецьку у школі люди-професіона ли під "Градами", під обстрілами добре, якісно годують дітей. А ви у Пньові отрути дітям подаєте? Підтримую попередників, ГАНЬБА ВАМ!
Цитата
 
 
+16 #66 Надвірнянець 09.04.2015, 10:34
Жесть. Більше нічого не скажеш. Пньову треба побільше таких Тетян Ковалюк, то був би лад. Треба гнати з їдальні таких працівничків.
Цитата
 
 
+17 #65 Гість 09.04.2015, 10:27
Дивує одне куда дивиться директор, завуч школи? Чому закрили на це очі? Чому вчителька це й гармидер прикриває? Тут очевидна їх користь. Нормальна людина таке б не допустила на кухні школи. А тут спрочені продукти? А де свіжі продукти? У чиїх холодильниках?
Цитата
 
 
+17 #64 Наталка 09.04.2015, 09:59
"Широкі, поважні газдині" , Завїдальні Оксано, працівники їдальні, ви позор с. Пнів! Ви зганьбили своє село! Вам тут не місце! Ви годували спорченими продкуктими дітей, дітей своїх односельчан! Як вам не соромно? Ви зганьбилися! Гішого позору село ще не знало! Ганьба вам! Ганьба! Ви нелюди! Позор Коцьковій! Вана ще мене вчила, то її ніхто не поважав! Ви купка люду, що немають лиця! Ганьба вам!
Цитата
 
 
+15 #63 Софія 09.04.2015, 09:30
п. Мішка, село пнрспективне, але є і різні люди. І деяким сім"ям особливо потрібна підтримка, зокрема і у школі. А у школі їх годують спорченими, отравленими продуктами. І про який прибор ви кажете? Вам иало того, що у холодильнику зберігалися зіпліснявілі продукти, гнила їжа? Отрута розкидана? Кому так старанно зберігають в холодильниках гнилу їжу? Ганьба таким працівникам шкіл!
Цитата
 
 
-8 #62 мішка 09.04.2015, 06:59
показала правду 50/50....чому не показала прибор який не виявив бактерій...це ми всі бачили з інтернету....чо му на ціле село показала один занедбаний будинок. хоча добротних будинків повно...вистави ла село пнів як якесь занедбане вимираюче село..хОЧА ВОНО ПЕРСПЕКТИВНЕ І ОДНЕ З НАЙКРАЩИХ І В РАЙОНІ.ВИСНОВОК ОДИН ТЕЛЕБАЧЕННЯ Ї ТЕЛЕБАЧЕННЯ.... ..
Цитата
 
 
0 #61 гість 08.04.2015, 16:10
а чого у моєму комі слово "не р о б л. я т ь" замінили на (некоректний вслів). Адміністрація газети від коли слов "робити" є некоректне?
А то й срач що розвела у попередіх комах особа Мирон Наталя Пнівцак Евген Андрій коректний? Доречі, Євген, а не Евген. Але пишу Евген, раз "поважна" особа себе так зве.
Цитата
 
 
+16 #60 гість 08.04.2015, 15:23
Я повернувся з АТО і з реклами на 1+1 узнав що у Пнівській школі була Фреймут. Для себе вирішив поцікавитися в інтернеті як перевіряла Фреймут ту їдальню. Подивився відео і скажу що то біда коли отрута розсипана коло їжі.
І більше я не знаю що там у їдльні і як годують. Але прочитав останні коми Евгена, Андрія, Мирона Наталі і Пнівцака можу твердо сказата що писала це одна і та сама людина бо увсіх 5 комах одинакові помилки. Різні люди одинакових помилок не роблять і час написання той самий. Хочу сказати тій людині що це писала ви тут у комах розвели срач, то напевно і у їдальні той то саме. Бо порядна людина не допусти ні в чому срачу ні у комах ні на кухні ні в житті. Своє "порядне" лице ви вже показали і не раз.
Цитата
 
 
-27 #59 Наталя 06.04.2015, 18:03
Ця коза ковалюк всых дыстала стерва най йде села з свойов мамов дистали геть ви й сусиды хирови
Цитата
 
 
-29 #58 Пнівцак 06.04.2015, 17:21
Пані Ковалюк готуйтесь якщо все викладене вами в статі до Олі Фреймут не підтвердить сан станція і адміністрація у Вас буде позов в суд який прийме відповідне рішення і якщо там е кримінальне вирішення цього питання було би супер щоб воно здійснилось я думаю так і буде останній ваш день на волі без нервів завтра
Цитата
 
 
-24 #57 Андрій 06.04.2015, 17:08
Так Мирон в мене дружина без роботи молода а купа пенсіонерів на роботі з застарілими методами викладання пора їх гнати тим більше такиих які не підтримують село
Цитата
 
 
-27 #56 мирон 06.04.2015, 17:02
Та язнаю знаю цю стерву таню гнати її треба мама пенсіонерка учнів мучить давно пора на пенсію (чесно завтра напишу скаргу) а вона жити мішає геть їх з села
Цитата
 
 
-23 #55 Евген 06.04.2015, 16:50
Пані марина і пнівцак ( таня ковалюк ( розведена неухожена чоловік невитерпів тепер має все село терпіти) як ви дальше будете жити в селі ще в школі сексотів не любили) а за наклепи садили тільки при Сталіні пані марина ці алкоголічки поважні газдині у Пньові а вас я таку багату не знаю свині це напевне ви і вашу сімя і то я сумніваюсь що ви їсте краще дістали дві психічки будуть робити погоду в селі на пару з третьою ( фреймут бачили першу передачу).
Цитата
 
 
+22 #54 Марина 06.04.2015, 13:32
У їдальні срач. Алкоголічки годують дітей помиями. Гроші розкрадають. Я свиней краще годую. Ну скажіть як можуть баби що не мають ніякої поварської освіти годувати дітей? Та щей алкоголічки. Вони тільки там щоб гроші розкрадати. На буфеті ціни такі що у магазині дешевше. Грязно то страх. Люди схаменіться. Ви дітей годуєте. А те як возять в пласмасофих бочках недоїдки до школи Білозориної і Битьківчикла то взагалі щось страшне. Чому ніхто не приймає ніяких мір?
Цитата
 
 
+7 #53 юрко 01.04.2015, 09:08
так в цій флєцькій школі завжди був бардак там вчителі просили замість подарунків які вже всюди відмінили конверти ні би що вони самі куплять що їм треба.який начальник такі івчителі
Цитата
 
 
0 #52 Галина 21.03.2015, 18:07
Якось дивно, а які ж органи мали б пильно за цим стежити? Кажуть навіть, що пан Маланюк має когось, хто «кришує його діяльність».Сил ьний і талановитий він і в схемах, пов’язаних з технічними працівниками школи. Не одну зарплатню таких «лівих» працівників уже покладено у кишеню запопадливим директором. Не вірите?Перевірт е. Будете здивовані. А може ця проблема актуальна і для інших шіл?А поки що звертаюсь до громади. Гадаю, що прийшов уже час вигнати цю людину і не тільки, тим більше, що більшість із них уже давно пенсіонери. Можна прожити і на свою пенсію. Інші ж якось живуть. Та й до речі вона в них далеко немала. Інакше чому ж вони дуже міцно тримаються за свої місця? Вважаю за потрібне всіх їх вигнати з насиджених місць і набрати нових людей – чесних професіоналів. Які не будуть гальмувати намічені реформи в освіті.Всіх – на смітник! Нажилися і набралися! Інші за кордоном працюють, щоб щось заробити, а ці «старі гриби»,як ракові пухлини на тілі громади, наживаються на нас із вами.
Цитата
 
 
+1 #51 Галина 21.03.2015, 18:07
Багато цікавого матеріалу можна прочитати на сторінках цієї газети. Але те, що я збираюся подати на обговорення нашої громади, мабуть, шокуватиме не одного.Мова піде про найбільш уживане слово - «люстрація». Наша громада люструє суддів, прокурорів, начальників відділів освіти, директорів шкіл, голів сільрад… Іноді серед люстрованих опиняються жертви, а «велика риба» безпечно плаває у своїй водоймі, продовжуючи злі діяння, підтримуючи корупційні схеми, створюючи блага для себе і власної родини. Бесіда йтиме про директора Надвірнянської школи №1. За час перебування на цій посаді він прийняв на роботу багато вчителів, які віддячували йому казковими хабарями, а потім самі і признавалися в колективі, що це було до 2000 тис. доларів. Дбаючи добре про свою родину, він влаштував до школи племінницю, невістку і навіть рідного брата. Останній був за дивних обставин влаштований сторожем у школі і водночас працював за кордоном. Людини на роботі не було, а зарплатня якимось чином нараховувалася. Хто ж поклав у кишеню зароблені кимось іншим ці гроші? Неважко здогадатися. А чому ніколи ніхто не перевіряє наявність реальних працівників? Може такі «старші брати Маланюки» рахуються не тільки за СШ №1? Куди дивиться відділ освіти, райдержадмініст рація? Держава зазнала збитків! А хто за це відповів?
Цитата
 
 
-13 #50 Я 20.03.2015, 17:20
Отрута вона була для мишів
Цитата
 
 
+2 #49 Анонім 14.03.2015, 21:31
Таке майже в сіх школа[quote name="Анонім"]П равильно! Таку ревізію потрібно проводити в усіх шкільних закладох України. Тому що я упевнена що таке відбувається в багатьох школах України.Кажу це вам як учениця.
Цитата
 
Керамбуд

Останні коментарі

Фіртка

Жовтень 2017
ПН ВТ СР ЧТ ПТ СБ НД
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5